“आधा
बन्द, आधा
खुलेजस्तो/जिन्दगीको ढोका हुरीमा झुलेजस्तो” - गजलगो खुसेन्द्र राईको
आउन लागेको गजल एल्बम ‘आधा’-बाट प्रतिनिधि गजल ‘आधा’-को
भिजुअल रिलिज भएको छ । ‘कुटुमा कुटु’ गीतबाट प्रसिद्धि
कमाइसकेकी मेलिना राईको सुमधुर आवाजमा रेकर्ड गरिएको ‘आधा’ नेपालको
लोकप्रिय युट्युब च्यानल ‘ओएसआर डिजिटल’-ले फिचर गरेको छ ।
काठमान्डुमा रेकर्डिङ गरिएको उक्त गजलको भिजुअल पारुल प्रोडक्सन, सिक्किम-ले
लञ्च गरेको हो ।
अति
व्यस्तता, एकलासता, स्वार्थकेन्द्रिक
समाजको मनोलगजस्तै देखिने आधाको कम्पोजिसनले समाजको स्थापित रूढ़देखि बाहिरको
फ्रेमलाई एड्रेस गरेको पाइन्छ । समाज जति सतह सतहमा रम्न खोजिरहेको भ्रममा छ, उति
उति भित्र एक्लो भइरहेको मानिसको मूल सत्ता-अस्तित्वलाई टेक्स्टमार्फत् यथार्थवादी
चित्र दिन खोजेका छन् सर्जकले । अनुहारहरूको भीड़माझ हराइरहेको आफ्नै मौलिक
अनुहारको खोजी हो आधा । आफ्नो अस्तित्वको दाबी गर्दै आजको सङ्घर्षरत मानिस आधा
खुल्ला, आधा
बन्द दैलोबाट पसुँ कि निस्कुँको दोधारको गीत दरिएको आधालाई दार्जीलिङका उम्दा
निर्देशक-सिनेम्याटोग्राफर पल्लविब राईले भिजुअलमा उतार्न खोज्दा अलि
एब्स्ट्र्याक्ट पनि भइदिएको छ भिजुअल ।
“एउटा
अन्तिम गजल सङ्ग्रह र गजलको एल्बम निकाल्ने मेरो रहरको कुरा थियो । एल्बम ‘आधा’-को
कुरा हुँदै गर्दा एल्बमबाटै एउटा गजलको भिजुअल बनाउने कुराको मेसो चल्यो ।
निर्देशकको रूपमा हाम्रै भेकका उज्यालो प्रतिभा पल्लविब राई जुरे । उता पपुलर
मेलिना राईको गजल रेकर्ड गर्न काठमान्डु जान पर्ने भयो । यता कवि राजा पुनियानीले
अभिनय गरिदिने भए । पल्लविबको प्रतिबद्ध टिमले लगभग आठ महिनाको मिहिनेत लगानी
गरेको छ भिजुअल तयार गर्न । एल्बम तयार हुन २ साल लागेको हो । अनुभव यही रह्यो – रहर
मात्र काफी नहुँदो रहेछ जिन्दगीमा । असल मित्र र नि:स्वार्थ मार्गनिर्देशक पनि
चाहिँदो रहेछ”
भिजुअल
रिलिज भइरहेको अवसरमा सर्जक खुसेन्द्र राईले मन्तव्य गरेका छन् ।
पल्लविबले
सिनेम्याटोग्राफी गरेका विश्वप्रसिद्ध वादक रिकी केजको भिजुअलले ग्रामीण
पुरस्कारसम्म जितेको हो । मुम्बईमा केही साल स्किल उध्याएर आफ्नै ठाँउको मायामा
फर्किएका पल्लविबले राजा पुनियानीको कवितासँग सिनेम्याटोग्राफीको चुनौतिपूर्ण
फ्युजन गराए । ‘भ्रमपाहाड़’ र
‘इन्काउन्टर’ जस्ता
मल्टिमिडिया पोएट्री ल्याएर कवितामा नयाँ ट्रेन्ड ल्याउने हठै देखाएका हुन् ।
राजा
पुनियानीको ‘साइकल’, सुदर्शन
तामाङको ‘मौनता’, पुष्कर
पराजुलीको ‘डम्पिङ
ग्राउण्ड’, प्रकाश
सुन्दासको ‘खुल्ला
आकाश’, द
ट्र्याभलर्सको ‘साँचो
माया’ –बाट
ख्याति आर्जन गरिरहेका पल्लविबले नयाँ भिजुअल निस्कँदै गर्दा आफ्नो उद्गार राखे, “पहिले
बाबाको टेपमा उनले सुनिरहेका गजलहरू कानमा पर्दा
शब्दहरूको मात लाग्थ्यो । यसैले गजलमाथि नक्साहरू बुनेर भिजुअल बनाउनु
पर्ने हुँदा शब्दलाई नै मुटु सोच्नु ठीक लाग्यो । आधा रात मेसेन्जरमै राजा
पुनियानी र मैले कन्सेप्ट बुन्यौँ । खुसेन्द्र राईले लेख्नु भएको आधा भित्र-बाहिर, शुरूमै
हुरीमा झुलिरहेको ढोका छ । न बन्द, न खुल्ला । त्यो ढोका एउटा
अवधि र मनोस्तिथिको प्रतिबिम्ब हो । स्क्रिनमा ती शब्दहरू र सङ्गीतमाथि बग्ने
नक्साहरू र कथालाई पनि त्यसरी नै झुलाइराख्ने कोशिश गरेको छु।”
भिजुअलको
रचनागर्भ खोल्दै पल्लविब थप्छन्, “युग बितोस् तर पात्रको एउटा समयभित्रको रहर र
कल्पनालाई त्यहीँ अड़ाइराखु पर्ला भनी सोचेँ । जुन खाले पात्रलाई संसारको रियल रङ्गगमञ्चमा हामी सन्किएको भनेर सम्बोधन गरेका
हुन्छौँ, शायद । तर कल्पना गर्नु र त्यसलाई नक्सामा उतार्नुमा
खतरा भिन्नता हुन्छ । भनेजस्तै, सोचेजस्तै बनिएको छ जस्तो चाहिँ लागेको छैन ।
तर, त्यही
गजल सुन्ने बाबाले भन्थे - मान्छे एक्कैचोटि रोनाल्डो भएर जन्मिँदैन, अभ्यासले
बनाउँछ रोनाल्डो । गजल भिडियो बनाउने चस्का लागेको छ । आधा पस्केका छौँ । मन परे-नपरे पनि एक लाइक चाहिँ अवश्य ठोकिदिनु
होला ।”
राजा
पुनियानी र पूजा कँड़ेलको अभिनय रहेको भिजुअल गजल ‘आधा’-मा
दार्जीलिङका चर्चित सङ्गीतकार दिवस गुरूङको धुन र जीवन प्रकाश प्रधानको
एरेञ्जमेन्ट रहेको छ । साङ्ग्रिला इन्डियाबाट प्रकाशित ताजा कथा सङ्ग्रह ‘खुर्मी’-बाट
बजारमा कथाकारको रूपमा समेत चर्चा बटुलिरहेका जूम, सिक्किम निवासी खुसेन्द्र
राईको गजल एल्बम ‘आधा’-ले पनि श्रोताको स्नेह
पाउने छाँट छ । खुसेन्द्र अहिले घड़ी गजल किताबको प्रकाशनको तयारी र नयाँ उपन्यास
लेखनमा व्यस्त रहेका छन् ।
No comments:
Post a Comment